Gabi
Apavi internetā, atrodiet savu apavu pāri!
Gabi
Sieviešu apavi
Bērnu apavi
Vīriešu apavi
Somas, Aksesuāri
Sieviešu jakas
Apavu kopšana
Dzija

Pirkuma reģistrēšana, apmaksa un apstiprināšana

Atrodiet sev tīkamu preci, izvēlieties piegādes veidu un apmaksājiet pasūtījumu, izmantojot kādu no piedāvātajiem norēķinu veidiem:

Iespējamie norēķinu veidi
Swedbank
Latvija
SEB Banka
Latvija
JSC bank Citadele Latvia
Latvija
Luminor Latvia
Latvija
VISA/Maestro
3D Secure By EveryPay
Revolut
Latvija
Paysera account
Naudas maks
Swedbank
Igaunija
SEB bank Estonia
Igaunija
LHV bank Estonia
Igaunija
VISA/Maestro
3D Secure By EveryPay
JSC bank Nordea Estonia
Igaunija
Coop Pank
Igaunija
Revolut
Igaunija
Paysera account
Naudas maki
JSC bank Swedbank
Lietuva
JSC bank SEB
Lietuva
Luminor Bank AS
Lietuva
VISA/Maestro
3D Secure By EveryPay
JSC bank Šiaulių bankas
Lietuva
Lithuanian credit union
Lietuva
JSC bank Medicinos Bankas
Lietuva
JSC bank Citadele
Lietuva
Revolut
Lietuva
Paysera account
Naudas maki
VISA/Maestro
3D Secure By EveryPay
VISA/Maestro
3D Secure By EveryPay

Veicot pasūtījumu gabi.lv Jūs piekrītat pasūtījuma  apmaksas, piegādes un preces atgriešanas noteikumiem.

Tā kā preču piegāde ar kurjeru notiek darba laikā (darba dienās no plkst. 9:00 līdz 18:00), lūdzam Jūs norādīt tādu piegādes adresi, kur Jūs varat saņemt preci darba dienas laikā, piemēram, darba vietā, mājās vai tml. Adreses maiņas vai atkārtotas piegādes gadījumā, Jums tiks piestādīts rēķins par papildus piegādes izmaksām.

Gabi.lv apstiprina, ka Jūsu sniegtā personīgā informācija, tiks izmantota tikai pasūtījuma un piegādes veikšanas nolūkos.

Papildus informācijai zvaniet pa telefonu +371 28 44 83 73 (darba dienās no plkst. 9:00 līdz plkst. 17:00) vai rakstiet  gabi@gabi.lv.

Pēc gabi.lv pasūtījuma veikšanas,

Jūs saņemsiet e-pastu, kas apstiprinās Jūsu pasūtījumu. Kā arī, sekojot e-pasta norādēm, varēsiet izsekot sava pasūtījuma statusam.

Izvēloties piegādi uz pakomātu, saņemsiet sms un e-pastu no Omniva, DPD Pickup Punkti tiklīdz Jūsu pasūtījums atradīsies Jūsu izvēlētajā pakomātā. Jautājumu vai informācijas precizēšanas gadījumā ar Jums sazināsies gabi.lv pārstāvis, zvanot uz norādīto kontakttālruni.

Izvēloties piegādi ar kurjeru, piegādes dienā kurjerdienesta pārstāvis precizēs piegādes laiku.

E-pastā Jūs saņemsiet pasūtīto preču lietošanas instrukciju, kas ir jāievēro, lai saglabātu Latvijas Republikas normatīvajos aktos regulējamās garantijas darbību.

Atceries!

  • "Gabi.lv" internetā pasūtīto apavu garantija atbilst LR normatīvajiem aktiem.
  • Atcerieties, ka akciju vai kuponu atlaides parasti nesummējas.
  • Atsevišķos gadījumos akciju un kuponu darbības laikā var tikt atcelta bezmaksas piegāde.

Pasūtot preces, Jūs piekrītat preču pasūtīšanas, apmaksas, piegādes un atpakaļ atdošanas noteikumiem.

Pasūtot preci un izvēloties piegādi ar kurjerpastu un iespēju norēķināties ar karti pirkuma saņemšanas brīdī, atceļot pasūtījumu 3 reizes, nākamie pasūtījumi būs tikai ar priekšapmaksu.

Preces atgriešana, maiņa un garantija

Ja gabi.lv pasūtītā prece Jums neder vai nepatīk, Jūs to varat atdot atpakaļ vai samainīt 14 dienu laikā no sūtījuma saņemšanas dienas. Preci varat nodot atpakaļ kopā ar pavadzīmi un iesniegumu par preces atdošanas iemesliem:

Bezmaksas atgriešana ja prece ir piegādāta uz Omniva pakomātu.
SMS īsziņā no OMNIVA ar paziņojumu par sūtījumu ir norādīts atgriešanas kods. Ar tā palīdzību iespējams atgriezt sūtījumu pakomātā.
- Aizpildiet atgriešanas veidlapu un pievienojiet to sūtījumam.
- Jebkurā OMNIVA pakomātā izvēlieties funkciju "Atgriezt sūtījumu"
* Atgriešanas koda darbība ir 14 dienas no paziņojumu saņemšanas brīža

Vai, ja jums nav atgriešanas kodu:

Omniva Pakomāts:
"Rīgas Maxima X Ulbrokas iela pakomāts"
Ulbrokas iela 4, Rīga, Latvija
Pakomāta numurs: 9971
Kā nosūtīt sūtījumu?

Tālr.: +371 28 44 83 73

Adresāts: SIA ARTIMA
E-pasts: gabi@gabi.lv
Personīgi: 
Jūs varat arī atgriezt preci personīgi,
nogādājot preci mūsu veikalā

Latvijas pasts: 

SIA ARTIMA
Lubānas 76, LV-1073
Rīga, Latvija

Klienta atgrieztās preces tiek nogādātas pie Preču pārdevēja, kur tiek izvērtēti sekojoši nosacījumi, vai:

  • Atgrieztā prece nedrīkst būt lietota (valkāta), tai jābūt ar visām etiķetēm un oriģinālā iepakojumā
  • Precei jābūt iepakotai tā, lai tā netiktu bojāta. Apavu kastei jābūt iepakotai jebkuru plastmasas maisiņā
  • Ievēro! Uz apavu kastes, kura nav iepakota plastmasas maisiņā, atgriešanas adresi un ne ko citu līmēt nedrīkst.

Ja Preču pārdevējs konstatē, ka Klients ir lietojis preci un tā vairs nav 100% pārdošanas stāvoklī un izskatā, tad nauda netiks atgriezta. Ja nosacījumi tika ievēroti, tad Preču pārdevēja pienākums ir nekavējoties, ne vēlāk kā 30 dienu laikā no patērētāja rakstveida atteikuma saņemšanas dienas, atmaksāt patērētājam to naudas summu, kura par preci, lietu vai pakalpojumu samaksāta līdz līguma izbeigšanas brīdim. Ražotājs, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs ir tiesīgs neatmaksāt patērētājam tā samaksāto naudas summu par preci vai lietu, kamēr patērētājs nav atdevis preci vai lietu vai arī nav iesniedzis preces vai lietas atdošanu vai nosūtīšanu apstiprinošus dokumentus.

Preču atgriešanas iesniegumi:

  • iesniegums preču apmaiņa pret citu izmēru
  • iesniegums naudas atgriešanai
  • naudu Jūs saņemsiet 1 nedēļas laikā pēc preču saņemšanas mūsu noliktavā preces atdošanas (izņemot maksu par preces piegādi). Preces atpakaļ nodošanas izdevumi – pasta, kurjera vai transporta – ir jāsedz Jums pašam.
  • Prece netiek mainīta un labota, ja bojājumi radušies, neievērojot lietošanas instrukcijas un noteikumus.
Piegādes varianti
Piegāde
Mēs piedāvājam ātru un bezmaksas piegādi
Mēs piedāvājam ātru un bezmaksas piegādi Omniva un DPD Pickup pakomātos, Gabi veikalos, ar kurjerpastu un Latvijas pastu palīdzību
Seko mums sociālajos tīklos
Facebook Instagram TikTok
Gabi
© SIA "ARTIMA", PVN reģistrācijas Nr.: LV40003717772, kontakti
Privātuma politikaLojalitātes programma
0 s:0 h:0 w:0 w:0 o:0
%2Fdelivery